niedziela, 22 stycznia 2012

schedule

Mój plan lekcji w pierwszym semestrze przedstawiał się tak:
1. English - American Cultural Studies
2. Algebra
3. US History
4. French
5. Health/Gym
6. Intro to Digital Photography
7. Free period
8. Chemistry

Angielski - lubię. Skupiamy się na kulturze amerykańskiej, więc mi to bardzo odpowiada, bo w końcu między innymi tu przyjechałam, aby poznać coś innego. Ludzie w klasie są bardzo przyjemni, nauczycielka się stara, choć czegoś mi w nije brakuje. W pierwszym semestrze przeczytaliśmy 3 książki: The Glass Castle, The Crucible i The Great Gatsby. Pierwszą zdecydowanie polecam!!! Jest to życiorys pewnej kobiety, trochę szokujący, ale naprawdę dobry! Druga to sztuka o purytanach, dużo trudnego słownictwa, ale była dla mnie ciekawa i czytaliśmy ją w klasie z podziałem na role, więc było łatwiej ją zrozumieć. Trzecia natomiast to opowieść tak naprawdę o American Dream, na pewno większość z was widziała lub słyszała o filmie z Robertem Redfordem, Wielki Gatsby. Warto poświęcić chwilę i przeczytać.

Algebra - okay. Bardzo łatwa klasa, mam same piątki :) Moja nauczycielka jest z pochodzenia polką i ją uwielbiam! Po każdej lekcji zastanawiam się jak ja sobie poradzę z matematyką po powrocie, gdyż różnice poziomów są ogromne!

US History - może być. Dobrze jest dowiedzieć się o historii Stanów Zjednoczonych, jednak zdecydowanie bardziej wolałabym się uczyć o historii całego świata. Moja szalona nauczycielka urodziła dziecko 2 tygodnie temu, teraz mam nową i jest w porządku.

Francuski - GRRRRRRR najgorsza klasa na świecie. Tak bardzo kocham ten język i tak bardzo liczyłam, że tutaj się dużo podszkolę, ale nieeee. Języki tutaj są na tragicznym poziomie. Ja po roku nauki francuskiego trafiłam do klasy z ludźmi, którzy brali ten język już trzeci rok i raz, że byłam najlepsza w klasie, a dwa, że powtarzaliśmy dosłownie same banalne podstawy!

Zdrowie/WF - u nas rok szkolny jest podzielony na 4 części. W pierwszej miałam zdrowie, które było bardzo nudne. W 2,3 i 4 mam WF. Więc teraz zakończyła się druga część, podczas której miałam jogę. Bardzo fajnie jest sie porozciągać w środku dnia pomiędzy lekcjami. Niestety była tylko 2 razy w tygodniu.

Fotografia - KOCHAM TEN PRZEDMIOT! Przede wszystkim kocham robić zdjęcia i jestem taka szczęśliwa, że mogłam się trochę podszkolić w tym kierunku. Moja nauczycielka jest najukochańszą nauczycielką na świecie, UWIELBIAM JĄ! Szkoda, że w drugim semestrze będę miała inną...

Wolny przedmiot - zwykle spędzam w bibliotece na odrabianiu lekcji, czy gadaniu ze znajomymi. Czasem chodze do kafeterii, albo pokoju dla seniorów.

Chemia - bardzo prosta. Nauczycielka jest super miła i super wszystko tłumaczy, jednak ja miałam chemię w polskiej szkole przez 6 lat, więc dla mnie to wszystko jest powtórką, ale warto sobie to wszystko przypomnieć + nauczyć się specyficznego słownictwa. Raz w tygodniu mamy LAB, gdzie eksperymentujemy :)

Zmieniłam trochę plan na przyszły semestr, który zaczyna się 26 stycznia.
1. English
2. Algebra
3. US History
4. Creative Writing
5. Gym
6. Movie Production
7. Intermediate Photography
8. Chemistry

Bardzo jestem podekscytowana produkcją filmu, fotografią i kreatywnym pisaniem :)

2
3
klasa fotografii
4
kitty!
5
biblioteka
6
Taylor z bardzo popularnym napojem w Stanach :)
7
Nicole! kocham ją!
8
kochana Kate i Isaah
9
Nicole na szkolnym korytarzu
10
urocza Hayley :)

xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz