poniedziałek, 23 stycznia 2012

NYC

Jako, że uważam, iż pisanie notki na bloga jest dużo ciekawszym zajęciem, niż nauka do egzaminu semestralnego z US History, dzisiaj zaszaleję i dodam drugi post.

1
pierwsza wizyta w NYC

Zanim dojechałam do Connecticut, spędziłam 3 dni na orientation w NY. W planach mieliśmy zwiedzanie miasta, jednak huragan Irena spowodował wypłoszenie ludzi i zamknięcie wszystkich sklepów, dlatego pierwszy widok jaki zobaczyłam w Nowym Jorku, to były puste ulice, co jest zupełnym jego przeciwieństwem.

2

Jednak żaden huragan nie był w stanie mi przeszkodzić w zakochaniu się w Nowym Jorku i teraz mogę szczerze i głośno powiedzieć I <3 NYC!!!!!! Mam to szczęście, że mieszkam tylko 1,5h od NY, jednak nieszczęście, że mogę tam tylko jeździć z osobą, która ma 21 lat lub więcej (głupie zasady fundacji :/). Dlatego w ciągu 5 miesięcy, odkąd tu jestem, byłam tam tylko 4 razy... Jednak i tak się bardzo cieszę, że w ogóle dostałam taką okazję! Podczas mojego drugiego razu w NYC, miałam okazję podziwiać Time Square nocą. Coś cudownego!!! Także wtedy zaliczyłam swoją pierwszą wizytę w Central Parku :) 6
4
3

5
subway!

Mój trzeci raz opierał się na spacerowaniu uliczkami Nowego Jorku i robieniu tony zdjęć :)
9
10
w tym czasie amerykanie strajkowali. pojechałam z kolegą na Time Square i prawie się zgubiliśmy. trzeba było się dosłownie przeciskać pomiędzy ludźmi, tyle ich było ;o
11
ja i mój świeży soczek z pomarańczy :D
12
china town! i znowu masa ludzi w jednym miejscu
13
rockefeller center
14
15
16
Tiffany&Co

o moim czwartym razie w tym cudownym mieście zrobię oddzielną notkę, bo jest dużo więcej do opowiadania :)
enjoy!

xx

3 komentarze:

  1. Wooow super zdjęcia mega zazdroszczę<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Oliwia!

    Just a quick reminder about the “Top 100 International Exchange and Experience Blogs 2012” (IX12): The nomination phase ends this Sunday (January 29) at 11:59 p.m. German time. In case you want to nominate a fellow blogger/friend - just send me an email with the URL and I'll take care of the rest.

    The voting phase will start on January 31 and go until February 12. I will send you an email with all relevant information that day so you can spread it amongst your friends and promote your blog!

    If you have any further questions about the competition you can contact me by e-mail.


    Best,

    Virgínia
    on behalf of bab.la and the Lexiophiles language blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń