sobota, 13 października 2012

polska polskie i po polsku

Ponad 2 miesiące minęły od powrotu do kraju, a ja mam wrażenie jakby tego mojego roku w Stanach nigdy nie było. Nie rozumiem tego odczucia, ale może po prostu nadal ciężko mi jest uwierzyć w to co mnie spotkało, czyli te 10 miesięcy życia w zupełnie innym świecie. Sam powrót był niesamowity, a pierwsze 3 tygodnie w Polsce to były ciągłe spotkania, imprezy, załatwianie spraw. Wakacje zleciały mi bardzo szybko, pewnie dlatego też, że należały do bardzo udanych. Odwiedziła mnie moja rodzinka ze Stanów i spędziłam z nimi cudowny czas. No a wrzesień oznaczał powrót do polskiej szkoły. Na wymianę wyjechałam na drugą klasę liceum i bardzo nie chciałam powtarzać roku, dlatego też przeniosłam się ze szkoły publicznej do prywatnej. Tam nie było żadnych problemów z przyjęciem mnie do trzeciej klasy, a więc jestem tegoroczną maturzystką! Czas leci niesłychanie szybko. Nałożyłam na siebie dosyć dużo obowiązków, bo nie dość że muszę nadrabiać materiał z poprzedniej klasy, to także muszę ogarniać wszystko co aktualnie przerabiamy. W dodatku robię kurs na prawo jazdy, raz w tygodniu mam 3 godziny kursów maturalnych i 1,5 godziny korków z matmy, codziennie latam na fitness, no weekendy to oczywiście melanże :D Dlatego czas mi tak szybko ucieka, ale nie narzekam, a wręcz jestem szczęśliwa :) To tylko tak w skrócie co się u mnie dzieje, dla ciekawych jak wygląda życie po wymianie. Jeśli macie jakieś konkretne pytania, to śmiało piszcie. Co do wymiany jeszcze to zdecydowanie polecam wszystkim! Nie zawsze jest łatwo i kolorowo, ale ten rok to istna szkoła życia i mega inwestycja w przyszłość! 1 za tym stworzeniem tęskniłam najbardziej 2 3 i tym zdjęciem się żegnam. Blog był o wymianie, wymiana się skończyła, a na razie doskwiera mi brak czasu i pomysłu na nowego bloga. Tak więc zawieszam działalność, może kiedyś tutaj powrócę. xx Oliwia

1 komentarz:

  1. Hm... miałaś/masz cudownego bloga. Mam nadzieje, że czasem coś tu napiszesz, a jak założysz nowego bloga dasz znać

    OdpowiedzUsuń