sobota, 14 stycznia 2012

leci czas

Wczorajszy 13 piątek wcale nie był pechowy, a nawet śmiem powiedzieć, że był całkiem cudowny! Przede wszystkim nie miałam szkoły, więc w koońcu pospałam trochę dłużej. Natomiast głównym punktem dnia było pomaganie bezdomnym. Razem z moją amerykańską przyjaciółką, jej rodziną, znajomymi i Bridgeport Rescue Mission pojechaliśmy do Norwalk, aby rozdawać jedzenie tym, którzy nie mają dachu nad głową. To już nasza druga taka akcja, pierwszą zoorganizowaliśmy w grudniu, tyle że tym razem razem w pakiecie z bardzo dobrym obiadkiem i gorącą herbatą, ludzie mogli wybrać dla siebie i swojej rodziny kurtki, rękawiczki, szaliki i czapki. Za oknem robi się coraz chłodniej, wczoraj nawet ok. 20 płatków śniegów pokusiło sie dotknąć ziemi, chociaż i tak pogoda w tym roku jest bardzo łaskawa! Śnieg mieliśmy tylko przez 2 dni w październiku. Potem przez cały czas temperatura utrzymywała się powyżej 0. Dopiero dzisiaj mój termometr wskazuje -1, natomiast cały przyszły tydzień ma być znowu ok. 5 stopni. Mi to bardzo odpowiada, bo ja jestem jednak zmarźluchem i w chłodne dni najlepiej bym nie wystawiała nosa za drzwi domu i została jak najdłużej pod kocem i z gorącą herbatą w ręku :)
29 października
dla porównania, 7 stycznia

Co kocham w Ameryce ? ZAKUPY!!! Wybór jest tak ogromny, a ceny są cudowne. Dziwi mnie strasznie, że Amerykanie mając tyle pięknych ciuchów, nadal nie potrafią się dobrze ubrać, a do szkoły przychodzą w dresach, a nawet w spodniach od piżamy...
Milford mall
wszyscy szaleją na punkcie Victoria's Secret. ja nie widzę nic szałowego w czarnym dresie z różowym napisem "Love pink love".
moja nowa torba i portfel (ten po prawo) zakupione w najlepszym sklepie na świecie: Urban Outfitters!

Musze się jeszcze w przyszłym tygodniu wybrać na zakupy, bo to chyba będzie ostatni dzwonek na wyprzedaże poświąteczne.

xx

1 komentarz:

  1. Dear Oliwia,

    My name is Virgínia Rodrigues and I work for the language portal bab.la.

    I'm contacting you with regards to your blog.

    Every year we organize the “Top 100 International Exchange and Experience Blogs” competition (also known as IX12). We are looking for the top 100 blogs about life abroad because we really enjoy bringing the exchange blogger community together. Last year we had 220 participants and close to 5.000 votes. You can see the last year results here:
    http://en.bab.la/news/top-100-international-exchange-experience-blogs-2011

    Your blog has been nominated and will enter the competition unless you tell us not to. The nomination period goes from January 16th to January 29th, 11:59 p.m. CET (German Time). Feel free to tell other bloggers about the competition or nominate another blog yourself. Voting starts on January 31st and goes till February 12th, 11:59 p.m. CET (German Time). Results will be published February 14th. The winners will be decided based on user votes.

    If you don’t want to be included in the nomination list, please let us know by sending me an email and we won´t contact you again. You can also contact me by email (virginia@bab.la) if you have any further questions about the competition.

    Kind regards,
    Virgínia Rodrigues
    On behalf of bab.la and the Lexiophiles language blog

    OdpowiedzUsuń